Pages

Saturday, April 24, 2010

Berakhirnye sem nie.. ..


Berakhirnye sem nie.. 18.04.2010

Kepusaan segala2 nyer..pada sem nie aku betul2 banyak berubah..x macam dlu pun..x tau knp ..lebih2 ag aku kenal n join komander kesatria..byk kenangan bersama ngan diorang..happy sangat2..tp dlm diam sedih n sakit, duka x sape mengerti…tp biarlah rahsia..class aku brakhir ngan pementasan final project..orang tua ckp..(uat pe jika ade pementasan tapi pe guna nyer x de dipentas..)
Pada jam 4 petang kami de 7 orang sumer 2 lelaki 5 perempuan group puncak bina costruction…ahlinya aku,sabri,intan,jannah,faezah,afiqah dan yasmin.. kumpulan ke 4 utk pementasan..time tu.,kepala otak nie..debar2 de..wisau sangat2…tp alhamdulilah la..sumer ok..just slideshow je ada masalah sikit..kira cemerlang gak ar..huhuhuhu…sebelum pementasan tu..banyak masalah ngan group aku.…
Lebih2 ag aku ngan sabri..diorang anggap kite nie x uat keje pun..tp biarlah..aku x nk mengungkit sangat hal cmnie..Ikut dioranglah nk kate pe2 pun..
tp alhamdulilah kitorang dah saling memaafan n ngan jayanya model bangunan restoran siap dbina..hiii..

sem nie sem paling teruk aku rase..teruk sangat2..sem nie gak aku byk x masuk klas..lebih2 ag kelas structure ngan bel..aku dah kena blacklist dah kat lecture aku…nk uat cner sem nie aku letih sangat2..aku ponteng klas pun majeriti aku x sht..sem nie slalu je sakit tulang belakang badan aku nie..tp ubat malas nk makan lak…hiii..degil2..urm biar lah diorang bkn tau pun aku sakit..ngan kawan2 aku uat happy je2..tu je cara terbaik bagi aku..ramai orang ckp aku bz ngan komander..sbnrnye bkn cmtu..aku stdy x pernah campur aduk pun ngan kegiatan aku pe yg aku minat..aku stdy aku btul2 stdy..but diorang still anggap camtu..hurm….
sem nie aku masuk klas bn2g hohoho…suasana klas aku slalu happy2 je..x pernah suram..
nex week dah final exam..inyaallah aku akan uat yg terbaik..doakan aku tau..
kat kolej lak.. yang bestnyer bilik aku kat bawah sekali DG41.. aku still ngan roommate aku dlu..anas n syahmi..diorang ok jer..tp perangai anas smakin mnjadi2..terlalu cerewet skt..tp aku dah faham perangai die n uat bodoh je lah..ikut die lah coz aku x hirau sangat pun hal orang len…
nk dengar cerita x..tp duk diam2 tau..sbnrnya aku de bkenan kat seseorang perempuan..hiii..
cuba teka sape..hehehe..die tu sekelas sekali ngan aku..ari2 jumpa..x jauh pun…pada mulanya aku x bercakap pun ngan die..setelah die join group building construction..dari situ la aku mula borak2 n discus ngan die..hohoho.. x tau lah kenapa aku macam terkilan sikit ngan die..perangai die ok gak ar..maybe disebabkan perangai die kut..die ngan aku baik gak ar..dan kadang2 die faham perasaan aku…pe2 pun walaupun aku berkenan kat die..aku still anggap die cam kawan..die tu adalah hiii…biarlah rahsia…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...