Pages

Monday, May 3, 2010

28 April 2010…..tiada noktah bagi ku..

Hari nie..aku letih sangat..n x pernah hayat idup aku lagi tidur lepas subuh sampai magrib..
X tau la..bangun2 jer dah mlm..aku jd x betul skit..coz aku terkejut sangat2..bangun jer dah malam..macam aku mati seketika…pe2 pun..alhamdulillah..allah bagi juga meminjam kehidupan ku seketika..
Pada hari yang sama..pada kul 6 aku x pergi latihan kawad formasi..tuan aku (encik nasir) tercari2 n marah pulak..kate kawan aku ar din n juki..
A’aa aku nk bgtau something..today besday die ke 19thn..smg pnjang umur n dmurah rezeki lah..amin..insyaallah..sok aku exam paper site surveying..insyaallah aku leh uat..doakan aku tau..sem nie markah project sumer down..biarlah benda dah lepas..yg pnting sem dpan aku nk uat yg terbaik..

p/s : 14-20 mei 2010 lawatan Sarawak komander
22-27 mei 2010 xpdc mendaki gunung benung Pahang
28-01 jun 2010 demo silat dihadapan sultan perak ipd perak tengah
04-07 jun 2010 konvension komander kebangsaan uitm shah alam


Cuti aku kejap je lah ngan family..akhir bln 6 masuk blik uitm..urm wiindunyer kat umah..
X sabar nk balik..wawawawawawa….!!!!

Sayonara…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...