Pages

Thursday, September 30, 2010

kenapa ada nyer harapan die terhadap ku..

hari nie..rase tenang skali lebih lagi kelas batal..huhuhuhu
aku terbaca blog die dan segala2 nya ku tau..aku x de niat pun nk uat ko cmtu..
sehinggakan ko masih mngharap..lum tu tahniah coz ko de blog baru..aku arap kat situ la ko share idup ko n thanks wish kat bsday nik..nik sbnrnyer bkn mudah nk trima seseorang prempuan dalam idup..tp aku mudah share ngan ko..aku x mksud kan aku tolak trus pe yg ko nk..nik minta maaf sangat2..nik still trima ko..tp pless uat mase nie kite bkawan dlu k..skrg nik rase x mampu nk bahagiakan idup seseorang prempuan..
coz hal tu..hanya tersirat di hati ble ku fahami..de jodoh nati x ke mane gak kan..
pe2 mslh gtau nik k..jg diri elok2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...