Pages

Monday, May 3, 2010

Merahsiakan apa yang dirasai..

Salahkah aku tidak memberitahu perkara sebenar kepada zue semata2 aku ingin menjaga kehormatan ku..sehinggakan segala2nya berubah sekelip mata..yang mana selepas nie tiada lagi perkongsian pahit dan manis…

Salahkah aku..
Mungkin aku salah…tapi kenapa qilah dipertengahkan..aku tau qilah n zue..macam dik beradik..kadang2 aku anggap diorang macam dik aku..tp dsebabkan qilah lebih rapat dan banyak mengetahui tentang idupku..zue bukan lagi macam dlu…pada malam tu…zue menanya something..aku ingatkan die main2..x tau lak die btul2 serius..lepas tu..lum pe2 die trus pergi tanpa kata2..aku dah minta maaf ngan die..tp nk uat cner..itu lah hakikat idup adanya seorang kawan..2 3 hari lepas tu..die asyik masam muka je ngan aku..sampai sekarang cakap pe2 pun x…pe2 pun aku harap zue n fahrul terus menjalin hubungan dengan bahagia dan happy..
Biarlah..mungkin ini balasan ku..merahsiakan apa yang dirasai walaupun die lah yng terbaik untuk menjadi pendengar setia…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...