Pages

Tuesday, April 13, 2010

bahagianya kawan ku..


Hari ini letih sgt2..pe2 pun alhamdulilah ar material test bleh buat ngan jayanya..huhhuhuh..insyaallah cemerlang..hiiii..dah lama x kuar jalan2 makan2 pe sumer...
so dlm kul 12 tgh ari td kut..kitorang g kfc jer...ngan kawan aku own n awek die bell...
urm sambil2 duk mkn..tringat lak kat umah..mkn2 ngan dik bradik lebih2 ag ngan parents pe sumer..windu nyer..own ngan bell happy je diorang duk ketawa je keje..apa2 pun nik doakan smg bahagia kekal abadi..own..jgn lupe ajak mkn nasi minyak and sponsor aku g sabah..hehehehe...
yg sakit ati ptg tu..tunggu bas lame sgt2..dari kul 3 smpai kul 6..last2 blik ngan bas tmbang senang..caner la pengurusan bas uitm..urm....
aku x tau lah...bile aku leh trima seseorang ppuan..knp x de sorang pun yg mnjiwai ati ku..mybe bkn mase die kut utk bersua ngan seseorang...nex week dah final exm..doakan aku tau..so gud luk kawan2...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...