Pages

Saturday, June 4, 2011

Detik tidak pernah menunggu dan mengira sesaat pun!


Hari ini baru terasa  betul2 ketenangan hadir dalam jiwa ini dilautan luas yang sentiasa berombak bersama angin menemani ku sebelum terbenamnya matahari..sangat cantik!..terfikir sejenak sehingga bila aku mahu sentiasa jadi begini...mahu kan perubahan dalam hidup yang menjangkau pemikiran 1 peratus (minda luar biasa yakni positive) 
yang boleh mengubah hala tuju hidupku yang lebih hebat..                                                                                                                                          
sudah nak masuk bulan 6 hurm..5 bulan lepas tak tau la pe yang aku dapat..macam kosong jer hidup nie.. apa yang ku bawa skrg..entah lah..jahilnya hidup ku ya Allah..
Pada hari ini jua aku sentiasa merasa diri ini gembira selalu..syukran ya illahi kerna menemui hamba Allah yang sangat sempurna bagi ku..hidup ku terus berubah kearah lebih sempurna..walaupun pun jauh dia berada..ku masih merasainya dia dekat dengan ku..dia cinta ku..memikirkan ku..segala2nya untuk ku..ku berharap insyaallah..kita sama2 kekalkan hubungan kita..dia lah yang terbaik utk hidup ku..tiada lagi selepasnya dan sebelumnya..i luv u so much..!..walaupun diri nie hati sudah berpunya..kwn2 mesti la stay in my life..tapi untuk org kesayangan mesti la segala2nya kan,,saat yg dinanti2kan...hurm.. ketika bunga tak bermekar lagi dan dunia tak mungkin berputar lagi
saat cinta tak membakar hati ini dia kan tahu betapa aku mencintaimu betapa aku menginginkan kamu syg..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...