Pages

Saturday, January 1, 2011

Tarikh 2010 berakhirnya sebuah epilog dengan noktah tersendiri...

Tinggal berapa hari lagi untuk mengakhiri segala kenangan bagi 2010..ia sangat indah..di sebalik awan pelbagai epilog yg tersirat penuh dengan rahsia hidupku..aku adalah insan biasa yg x mampu mengungkapkan segala2 noktah yg telah terjadi dalam hidup aku..knp?..knp?..dan mengapa?..pada tahun ni gak aku byk belajar mengenal diri ku yg sebenar dan berhadapan ngan orang ramai yg jelas tidak sehaluan dengan ku..pada masa yg sama aku byk berubah n cuba benda yg baru...

Aku sendiri x faham siapa aku sebenar..pe perangai aku sebenar..mane yg btul n mane yg salah..alhamdulillah kini aku lebih mengerti siapa aku dihadapan mu..yg selama ini mengharapkan bayangan diri sendiri..mungkin qinik sanchi shj yg lebih mengenali aku lebih sejuta warna lukisan idup aku..kini umur aku dah 20thn dah..20thn yg lepas pe yg aku dah uat..hurm...lekanya idup aku..!

Pada tahun 2010..banyak aku mengenali dunia ini sehingga sentuhan daun merah..ia mimpi yg x kan ku lupakan selama2 nya..pe2 pun..aku minta maaf sangat2 kat kwn2 aku..if de silap n salah..mnyusahkan korang kecik ati pe sumer...dalam hidup aku bkn sumer yg boleh trima aku..aku bersyukur sangat2 de nyer korang aku dapat kembalikan senyum n gembira yg  susah utk mengukir sejuta senyuman utk korang sumer..terutama group bn3g,komander,klkm n others..pada masa yg sama terima kasih sangat2..menolong aku dalam kesusahan di bawa arus kegelapan..aku x kan lupakan korang sumer..

Setiap detik dan perjalanan..aku sentiasa mengira langkah kemana ku pergi...
Kenangan 2010 kekal abadi...


(....Panorama 2o10...)

Trip kat melaka
final project
wajah2 kLkM..sentiasa dekat di hati..hohoho



tahun 2011 aku mesti beli camera nie..tunggu je lah k..

..Belaian Jiwa..
berdarah tuuu..aku x bersalah k..
bila la nk sampai puncak gunung santubong..
haaa..dah sampai dah..puncak gunung santubong.sgt best..
jom main bowling..
Komander Kesatria
buka puasa ngan AJK kLkM
puncak gunung batu putih

family kesayangan aku..huhuhu..

Jalan2 terjah komander..hehehe

pahlawan yg tiada kesudahan
dinner komander kesatria
pagi dihari raya..
sedara mara

Pe2 pun..dengan ini..bismillahirrahmanirrahim..menutup tirailah tahun 2010 dengan air hujan yg memberi sinar baru terhadap ku..untuk aku teruskan lukisan hidup aku 2011...insyaallah tahun 2011..de baiknya disekeliling hidupku..siapa kita dulu x penting yg penting siapa kita hari ini..kita same2 doakan ek...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...